Lediga jobb som Kanslist i Lindesberg

Se lediga jobb som Kanslist i Lindesberg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Lindesberg som finns hos arbetsgivaren.

IFK Lindesberg söker kanslist

Ansök    Sep 18    Ifk Lindesberg    Kanslist
Om jobbet Ifk Lindesberg är en anrik förening som bildades redan 1905. Idag ligger den idrottsliga fokusen på fotboll men det finns även skidor, gåfotboll och en nystartad satsning på discogolf inom föreningen. Totalt har föreningen ca 500 medlemmar fördelade från knatte till senior. Verksamheten bedrivs året om på vår anläggning i fritidsbyn i Lindesberg. IFK Lindesberg söker en kanslist Vi erbjuder ett omväxlande arbete där du som kanslist blir föreni... Visa mer
Om jobbet
Ifk Lindesberg är en anrik förening som bildades redan 1905. Idag ligger den idrottsliga fokusen på fotboll men det finns även skidor, gåfotboll och en nystartad satsning på discogolf inom föreningen. Totalt har föreningen ca 500 medlemmar fördelade från knatte till senior. Verksamheten bedrivs året om på vår anläggning i fritidsbyn i Lindesberg.

IFK Lindesberg söker en kanslist
Vi erbjuder ett omväxlande arbete där du som kanslist blir föreningens naturliga samlingspunkt. I jobbet får du nära kontakt med föreningens medlemmar, ledare och styrelse.

Dina arbetsuppgifter:
-Planera, boka och följa upp träningstider
-Planering av aktiviteter, ledarträffar, möten mm.
-Löpande uppdatera medlemsregister
-Uppföljning av föreningsförsäljning med sammanställning mot respektive lag
-Dokumentera och förbereda inköp inför bokföring
-Hantering och uppföljning av domarersättningar, milersättningar mm
-Planering och uppföljning av föreningsevent
-Kontaktperson för uthyrning av träningsläger mm
-Uppdateringar på klubbens hemsida
-Kontaktperson för föreningens ledare
-Kontaktperson mot SISU mm
-Uppdatera styrelsen löpande med eventuella frågor och ge lägesrapport

Din profil:
-Öppen och kommunikativ
-God struktur och administrativ erfarenhet
-God vana i olika datormiljöer (för bokningssystem, rapportering, osv.) samt MS-Office
-Tidigare erfarenhet av administration och enklare bokföring är meriterande

För att klara jobbet behöver
-Du vara strukturerad och ha god kommunikationsförmåga i tal och skrift
-Du kunna hantera ett stort kontaktnät
-Du vara beredd att hantera många olika frågor och inte vara främmande för att rycka in där det behövs
-Du vara beredd att jobba självständigt i många frågor. Detta då rollen rapporterar till styrelsen som jobbar helt ideellt och inte alltid är tillgänglig under normala arbetstider


Kontakt och ansökan:
Tjänsten är placerad i Lindesberg men del av arbetet kan skötas på distans. Visa mindre

Föreningskoordinator/kanslist

Ansök    Aug 22    Frövi Ik    Kanslist
Har du en önskan om att arbeta med föreningsliv? Gillar du att verka för ungdomars välmående och kan du engagera andra genom ditt sätt att vara? Då har du goda förutsättningar att lyckas i rollen som föreningskoordinator hos oss. Vi söker en person som är kommunikativt kompetent och som med enkelhet bygger relationer. Vi önskar också att du är ordningsam och strukturerad. Bakgrund: Frövi IK är en väletablerad förening som har ca 450 medlemmar. Vi etablerad... Visa mer
Har du en önskan om att arbeta med föreningsliv? Gillar du att verka för ungdomars välmående och kan du engagera andra genom ditt sätt att vara? Då har du goda förutsättningar att lyckas i rollen som föreningskoordinator hos oss. Vi söker en person som är kommunikativt kompetent och som med enkelhet bygger relationer. Vi önskar också att du är ordningsam och strukturerad.
Bakgrund:
Frövi IK är en väletablerad förening som har ca 450 medlemmar. Vi etablerades 1920 och har sedan dess verkat för att möjliggöra en aktiv vardag för bygdens unga. Idag har vi tre idrottssektioner som består av Fotboll, Ultimate Frisbee och Friidrott. Dessa tre sektioner utgör vår verksamhet och pulsåder och var och en har en arbetsgrupp som styr och tar ut riktning för respektive sektion. Den övergripande riktningen för föreningen bestämmer huvudstyrelsen.
I huvudstyrelsen finns representation från alla tre sektioner för att säkerställa gott samarbete mellan sektionerna och att respektive sektions intressen får utrymme. Huvudstyrelsen stöttar samtliga sektioner på ett övergripande plan och månar om hela föreningens bästa.
Om rollen Föreningskoordinator/kanslist
Som föreningskoordinator jobbar du för föreningen och dess medlemmar, sektioner och stöttar utifrån en arbetsfördelning som beslutas i huvudstyrelsen. Tjänsten innebär att vara spindeln i nätet och säkerställa att vi arbetar mot våra uppsatta målbilder.
Exempel på arbetsuppgifter är: bokningsansvar för våra anläggningar, kontaktperson mot samarbetspartners och primärt arbete i föreningens vardagliga verksamhet. Den vardagliga verksamheten innebär bland annat: följa upp vårt medlemsregister, fakturera, registrera nya medlemmar, sköta LOK-stödsansökningar, skriva ansökningar, jobba med befintliga samarbetspartners och aktivt söka nya. Du kommer sköta vår telefon och mejl samt kommunicera både internt och externt.
Tjänsten omfattar 50% med start innan årsskiftet. Arbetet är förlagt utifrån verksamhetens behov vilket betyder att arbete på dag/kväll och helg förekommer. Då verksamheten varierar över året ser vi att arbetstiden också kommer variera. Uppstart av säsong är oftast mer arbetsintensiv vilket innebär att du förmodligen gör fler timmar i perioden mars-maj och augusti till september. Vinterhalvåret är således mindre arbetsintensivt.
För att lyckas i rollen ska du som person vara positiv, lösningsfokuserad och kommunikativt kompetent. Det är viktigt att du gillar människor och är bekväm med många kontaktytor, en relationsbyggare helt enkelt. Vi tror att du tycker om ett arbete som är varierat vilket hos oss innebär allt från att skriva samarbetsavtal, driva våra sociala medier och hålla i möten till att hjälpa till på idrottsplatsen med arrangemang eller pumpa bollar inför säsongen. Rollen är helt enkelt bred och om du ser dig själv som en prestigelös allkonstnär har du goda möjligheter att lyckas. Har du dessutom erfarenhet av föreningsliv tror vi det kan hjälpa dig på vägen.


Krav:
B-Körkort
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Är du intresserad av att veta mer om föreningen och förväntningar i rollen eller vill lämna in en ansökan till tjänsten, kontakta Carl Ivlove på 070-869 46 44 eller [email protected]


Välkommen med din ansökan!
Med vänliga hälsningar
Frövi IK Visa mindre

Kansliadministratör till Verksamhetsområde Hinseberg

Ansök    Feb 27    Kriminalvården    Kanslist
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinse... Visa mer
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter.

Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinseberg/#om

ARBETSUPPGIFTER
Din huvuduppgift är att stödja såväl kriminalvårdschefen som övrig personal i administrativa ärenden. Arbetsuppgifterna består av diarieföring i systemet Platina samt registrering av uppgifter i andra administrativa stödsystem, arkivering, ärendebevakning, polisanmälningar, posthantering, beställningar, inköp och fakturahantering. Då administrationen är en del av rättsprocessen krävs stor noggrannhet och struktur. Kontakter med andra myndigheter, organisationer och samarbetspartners ingår också. Tjänsten innehåller till viss del även ekonomiadministration.

Som administratör utgör du en viktig servicefunktion och i arbetsuppgifterna ingår daglig bevakning av telefon, mail samt tillsyn av lokaler, utrustning och viss teknisk support. Verksamhetens behov samt riktade uppdrag från kriminalvårdschefen kommer att påverka den mer detaljerade fördelningen av arbetsuppgifter inom ansvarsområdet. Du delar ansvaret tillsammans med ytterligare en administratör.

KVALIFIKATIONER
Arbetet som administratör är en servicefunktion, vilket ställer krav på att du är serviceinriktad och att du har en vilja och förmåga att hjälpa dina kollegor för att leverera lösningar. Det är viktigt att du är självgående i ditt arbete och samtidigt har en god förmåga till nära samarbete med övriga anställda inom enheten, samt med andra aktörer såväl inom som utanför anstalten. Som administratör har du uppgifter som ställer krav på ett strukturerat arbetssätt och noggrannhet såsom diarieföring och ärendehantering, samt en servicedel som kräver att du kan vara flexibel i ditt uppdrag.

För oss är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen samt tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav
• Fullständig gymnasieskolekompetens i form av slutbetyg eller gymnasieexamen
• Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska
• Goda kunskaper i Office-programmen
• Väl vitsordad arbetslivserfarenhet från likvärdigt arbete

Meriterande
• Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med kriminalvårdens klientadministrativa system
• Kontorsadministrativ utbildning
• Erfarenhet av diarieföring
• Erfarenhet av systemet Platina

ÖVRIGT
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll och personutredning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas.

Vi tillämpar löpande urval.

Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal. Visa mindre

Kansliadministratör samt kansli- och ekonomiadministratör till Anstalten Hi

Ansök    Nov 6    Kriminalvården    Kanslist
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinse... Visa mer
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter.

Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinseberg/#om

ARBETSUPPGIFTER
Din huvuduppgift är att ansvara för kansli alternativt kansli- och ekonomiadministration på anstaltsavdelningen på Hinseberg. Arbetsuppgifterna består av diarieföring i systemet Platina samt registrering av uppgifter i andra administrativa och ekonomiska system såsom Proceedo och Unit4. I arbetsuppgifterna ingår post- och akthantering, ärendebevakning, hantering av intagnas medel, beställningar och fakturahantering.

Då rättssäker administration är en viktig del i Kriminalvårdens verksamhet krävs stor noggrannhet och struktur. Såväl intern samverkan som kontakter med andra myndigheter, organisationer och samarbetspartners kommer ingå.

Som administratör utgör du en viktig stödfunktion och i arbetsuppgifterna ingår daglig bevakning av telefon, mail och viss teknisk support. Som kansliadministratör alternativt kansli- och ekonomiadministratör blir du en del av anstaltens administrationsavdelning där klienthandläggare, administratörer och ekonomi-handläggare ingår. Samverkan kommer även ske med de administrativa funktionerna på häktet Hinseberg.


KVALIFIKATIONER
Arbetet som kansliadministratör/kansli- och ekonomiadministratör är en stödfunktion, vilket ställer krav på att du är serviceinriktad och att du har en vilja och förmåga att hjälpa dina kollegor för att leverera lösningar. Det är viktigt att du är självgående i ditt arbete och kan inhämta kunskap och information för att lösa problem. Samtidigt ställs krav på en god förmåga till nära samarbete med övriga anställda inom enheten, samt med andra aktörer såväl inom som utanför verksamhetsområdet.

Dina arbetsuppgifter ställer krav på ett strukturerat arbetssätt och noggrannhet samtidigt som det krävs att du kan vara flexibel i ditt uppdrag.

För oss är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen samt tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till
att alla blir likvärdigt bemötta.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet


ÖVRIGT
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande.
Säkerhetskontroll kommer att föregå beslut om anställning. Vissa befattningar är placerade i säkerhetsklass och då kommer en säkerhetsprövning med registerkontroll att genomföras innan beslut om anställning fattas. För tjänster med högre säkerhetsklass behöver du vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund.

Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal. Visa mindre

Kansli- och ekonomiadministratör till Häktet Hinseberg

Ansök    Aug 12    Kriminalvården    Kanslist
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinse... Visa mer
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter.

Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinseberg/#om

ARBETSUPPGIFTER
Din huvuduppgift är att ansvara för kansli- och ekonomiadministration i häktet Hinseberg. Arbetsuppgifterna består av diarieföring i systemet Platina samt registrering av uppgifter i andra administrativa och ekonomiska system såsom proceedo och Unit4. I arbetsuppgifterna ingår post- och akthantering, ärendebevakning, hantering av intagnas medel, beställningar och fakturahantering.

Då rättssäker administration är en viktig del i Kriminalvårdens
verksamhet krävs stor noggrannhet och struktur. Såväl intern samverkan som kontakter med andra myndigheter, organisationer och samarbetspartners kommer ingå.

Som administratör utgör du en viktig stödfunktion och i arbetsuppgifterna ingår daglig bevakning av telefon, mail och viss teknisk support. Som Kansli- och ekonomiadministratör blir du en del av häktets administrationsavdelning där klienthandläggare och häktesadministratör ingår. Din närmsta chef blir kriminalvårdsinspektör i häktet. Samverkan kommer även ske med de administrativa funktionerna på anstalten Hinseberg.

KVALIFIKATIONER
Arbetet som kansli- och ekonomiadministratör är en stödfunktion, vilket ställer krav på att du är serviceinriktad och att du har en vilja och förmåga att hjälpa dina kollegor för att leverera lösningar. Det är viktigt att du är självgående i ditt arbete och kan inhämta kunskap och information för att lösa problem. Samtidigt ställs krav på en god förmåga till nära samarbete med övriga anställda inom enheten, samt med andra aktörer såväl inom som utanför häktet.

Dina arbetsuppgifter ställer krav på ett strukturerat arbetssätt och noggrannhet samtidigt som det krävs att du kan vara flexibel i ditt uppdrag.

För oss är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen samt tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till
att alla blir likvärdigt bemötta.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet

Krav
• Fullständig gymnasieskolekompetens i form av slutbetyg eller gymnasieexamen
• Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska
• Goda kunskaper i Office-programmen
• Väl vitsordad arbetslivserfarenhet från likvärdigt arbete

Meriterande
• Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med kriminalvårdens klientadministrativa och ekonomiska system
• Kontorsadministrativ utbildning
• Erfarenhet av diarieföring
• Erfarenhet av systemet Platina

ÖVRIGT
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll och personutredning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas.

Vi tillämpar löpande urval.

Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal. Visa mindre

Kansliadministratör till anstalten Hinseberg

Ansök    Dec 5    Kriminalvården    Kanslist
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinse... Visa mer
Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu nya medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter.

Läs mer om anstalten Hinsebergs verksamhet på vår hemsida: https://www.kriminalvarden.se/hitta-och-kontakta/verksamhet/anstalt/hinseberg/#om

ARBETSUPPGIFTER
Din huvuduppgift är att stödja såväl kriminalvårdschefen som övrig personal i administrativa ärenden. Arbetsuppgifterna består av diarieföring i systemet Platina samt registrering av uppgifter i andra administrativa stödsystem, arkivering, ärendebevakning, polisanmälningar, posthantering, beställningar, inköp och fakturahantering. Då administrationen är en del av rättsprocessen krävs stor noggrannhet och struktur. Kontakter med andra myndigheter, organisationer och samarbetspartners ingår också. Tjänsten innehåller till viss del även ekonomiadministration.

Som administratör utgör du en viktig servicefunktion och i arbetsuppgifterna ingår daglig bevakning av telefon, mail samt tillsyn av lokaler, utrustning och viss teknisk support. Verksamhetens behov samt riktade uppdrag från kriminalvårdschefen kommer att påverka den mer detaljerade fördelningen av arbetsuppgifter inom ansvarsområdet. Du delar ansvaret tillsammans med ytterligare en administratör.

KVALIFIKATIONER
Arbetet som administratör är en servicefunktion, vilket ställer krav på att du är serviceinriktad och att du har en vilja och förmåga att hjälpa dina kollegor för att leverera lösningar. Det är viktigt att du är självgående i ditt arbete och samtidigt har en god förmåga till nära samarbete med övriga anställda inom enheten, samt med andra aktörer såväl inom som utanför anstalten. Som administratör har du uppgifter som ställer krav på ett strukturerat arbetssätt och noggrannhet såsom diarieföring och ärendehantering, samt en servicedel som kräver att du kan vara flexibel i ditt uppdrag.

För oss är det viktigt att du delar Kriminalvårdens grundläggande värderingar om en human människosyn, respekt för individen samt tron på människans vilja och förmåga att utvecklas. Du är även medveten om och har förståelse för hur bakgrund, kultur och grupptillhörighet påverkar dig själv och andra. Vidare förväntas du med ditt förhållningssätt bidra till att alla blir likvärdigt bemötta. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav
• Fullständig gymnasieskolekompetens i form av slutbetyg eller gymnasieexamen
• Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska
• Goda kunskaper i Office-programmen
• Väl vitsordad arbetslivserfarenhet från likvärdigt arbete

Meriterande
• Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med kriminalvårdens klientadministrativa system
• Kontorsadministrativ utbildning
• Erfarenhet av diarieföring
• Erfarenhet av systemet Platina

ÖVRIGT
Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll och personutredning kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas.

Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald.

För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar i pappersform eller per e-post.

Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal. Visa mindre