Lediga jobb som Kontorsreceptionist i Lindesberg

Se lediga jobb som Kontorsreceptionist i Lindesberg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Lindesberg som finns hos arbetsgivaren.

Administratör till Frövi

Administratör sökes till uppdrag i Frövi   Om uppdraget Vi söker en allsidig administratör/alltiallo för att stödja vår verksamhet i Frövi. Initialt sträcker sig uppdraget över 3 månader med möjlighet till förlängning, beroende på våra framtida behov. Startdatum är så snart som möjligt och det är viktigt att personen kan arbeta på plats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Inköp och hantering av kontorsmaterial. Ansvar för abonnemang och t... Visa mer
Administratör sökes till uppdrag i Frövi

 


Om uppdraget

Vi söker en allsidig administratör/alltiallo för att stödja vår verksamhet i Frövi. Initialt sträcker sig uppdraget över 3 månader med möjlighet till förlängning, beroende på våra framtida behov. Startdatum är så snart som möjligt och det är viktigt att personen kan arbeta på plats.



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Inköp och hantering av kontorsmaterial.
Ansvar för abonnemang och telefonhantering.
Delta i olika administrativa uppgifter och stödja kontorets dagliga verksamhet.


 


Vem söker vi?

Vi söker dig som är nyfiken och serviceinriktad, med en bakgrund som kontorsansvarig eller liknande, och trivs i en miljö där du får ta eget ansvar.



Vi tror att du har:
Tidigare erfarenhet av kontorsadministration eller liknande.
Goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift.
Förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och system.




Personliga egenskaper vi värderar högt:
Serviceinriktad – du trivs med att hjälpa andra och skapa en trivsam arbetsmiljö.
Självgående – du planerar och genomför dina arbetsuppgifter självständigt.
Flexibel – du anpassar dig efter förändrade förutsättningar och uppgifter.


 


Placeringsort

Frövi.

 


Ansökan

Dina ansökningshandlingar bestående av cv och personligt brev skickar du in via https://www.onepartnergroup.se/. Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Uppdraget inleds som ett konsultuppdrag med möjligheter till anställning hos uppdragsgivare! Observera att vi inte behandlar ansökningar inkomna via mejl med anledning av GDPR. Har du frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Asos Amin på [email protected]. Visa mindre

Administrativ assistent 75%

Ansök    Jan 28    Samuel Karlsson KB    Kontorsreceptionist
Vi annonserar nu efter en ny administrativ assistent på 75 % med chans att få ökat ansvar upp till en heltidstjänst beroende på personlig lämplighet. Om oss: Vi har i dagsläget 20 hyreshus, plus småhus och villor, vilket innebär många hyresgäster. Arbetslaget som består av fastighetsskötare, snickare, målare osv är idag 14 personer, på kontoret så är vi 4 personer och hit finns nu möjligheten att söka tjänsten som fastighetsadministratör. Tjänsten: Om du... Visa mer
Vi annonserar nu efter en ny administrativ assistent på 75 % med chans att få ökat ansvar upp till en heltidstjänst beroende på personlig lämplighet.
Om oss:
Vi har i dagsläget 20 hyreshus, plus småhus och villor, vilket innebär många hyresgäster. Arbetslaget som består av fastighetsskötare, snickare, målare osv är idag 14 personer, på kontoret så är vi 4 personer och hit finns nu möjligheten att söka tjänsten som fastighetsadministratör.
Tjänsten:
Om du känner att du vill verka som spindeln i nätet, med många bollar i luften samtidigt så kan detta vara tjänsten för dig. Vi beskriver denna tjänst som fastighetsadministratör.
Tjänsten innefattar administrativt arbete som består i att bland annat ha kontakt med hyresgäster i frågor om felanmälningar, klagomål, administrera intresseansökningar, göra hyresavtal i fråga om bostad, garage, lokaler, p-platser, hantera uppsägningar, visa och besikta bostäderna, Vi arbetar med Hogia fastighetssystem "Din Hyresvärd".
Du behöver därför ha mycket god datakunskap och en fördel är om du är lättlärd och snabb.
Du som person bör vara väl strukturerad, flexibel, trevlig och trygg i dig själv.
Vi ser gärna att du har olika färdigheter inom administrativt arbete och gott kundbemötande.
Kompetenskrav
B körkort
Datautbildning
Minst 5 års tidigare arbetslivserfarenhet
Meriterande
Tidigare arbetslivserfarenhet inom fastighets administration
Kundkontaktvana
Tidigare erfarenhet av Hogia Visa mindre

Polismyndigheten söker administratör till receptionen i Lindesberg

Ansök    Okt 26    Polismyndigheten    Kontorsreceptionist
Är du redo för en större uppgift? Till vår reception i Lindesberg söker vi nu en administratör som är serviceinriktad, strukturerad och flexibel. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige. Polisregion Bergslagen är organiserad i tre polisområden: Dalarna, Värmland och Örebro som tillsammans är inde... Visa mer
Är du redo för en större uppgift? Till vår reception i Lindesberg söker vi nu en administratör som är serviceinriktad, strukturerad och flexibel. Hos oss kommer du tillsammans med engagerade och trevliga kollegor utvecklas och få erfarenheter för livet, samtidigt som ditt arbete bidrar till att öka tryggheten och minska brottsligheten i Sverige.

Polisregion Bergslagen är organiserad i tre polisområden: Dalarna, Värmland och Örebro som tillsammans är indelade i elva lokalpolisområden. Vidare finns det tre regionala enheter: operativa enheten, underrättelseenheten och utredningsenheten, ett regionkansli samt nationella avdelningar som finns representerade i regionen för att ge stöd till polisverksamheten.

Lokalpolisområde Lindesberg ingår i polisområde Örebro. Inom lokalpolisområdet finns det ingripande- och brottsförebyggande verksamhet, utredningsgrupper samt stöd och service.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör vid vår reception kommer du att vara polismyndighetens ansikte utåt. Här arbetar du med att ta emot besökande och ge upplysningar och service till allmänheten i olika ärenden.

Du kommer att arbeta med olika typer av administrativa uppgifter som framförallt kan innebära:
• Receptionstjänstgöring
• Svara på frågor från allmänheten
• Hålla målsägandeförhör
• Diarieföring
• Hantera vapen/vapenlicenser
• Administration

Det kan även komma att innehålla viss typ av annat arbete som tillhör receptionsmiljön, exempelvis anmälningsupptagning, utlämnande av pass, hantering av hittegods och tillståndsansökningar.

KVALIFIKATIONER
Detta är en möjlighet för dig som har:
• Gymnasieexamen
• God datorvana och lätt för att lära dig nya IT-system
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• God förmåga att uttrycka dig i tal på engelska
• Körkortsbehörighet B

Det är meriterande om du även har:
• Erfarenhet av administrativt arbete i offentlig sektor, i synnerhet inom rättsväsendet
• Språkkunskaper utöver nordiska språk och engelska
• Behörighet i datasystemet RES
• Kunskap av polisens interna system, i synnerhet DURtvå
• Erfarenhet av att ha arbetat med planeringsprocesser inom offentlig sektor

Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som receptionist hos oss behöver du ha hög social kompetens och ett genuint intresse av att arbeta med människor. Att ge god service är en självklarhet för dig och du drivs av att få hjälpa till och vara en av dem som medborgarna vänder sig till vid behov. Vi värdesätter att du är flexibel i ditt arbete och att du hjälper till där det behövs. Du har förmåga att periodvis arbeta i ett högt tempo med fortsatt hög servicenivå och bibehållen kvalitet.

Du kommer att ingå i en relativt liten arbetsgrupp där teamwork är en förutsättning för att verksamheten skall fungera, så det är viktigt att du trivs med att samarbeta med andra.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

ÖVRIGT
Placeringsort: Lindesberg

Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev senast den 12 november 2023. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polismyndighetens webbplats.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi dig att du skickar din ansökan uppmärkt med annonsens referensnummer via brev till adressen: Polismyndigheten, Registratorskontoret, 106 75 STOCKHOLM, eller kontakta ansvarig HR-konsult.

Om du fortsätter din ansökan digitalt kommer din ansökan hanteras via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande

Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag - att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället. Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på https://polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster. Visa mindre