Lediga jobb Academic Work Sweden AB i Lindesberg

Se alla lediga jobb från Academic Work Sweden AB i Lindesberg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Lindesberg som finns inom det yrket.

Senior nätverkstekniker till Ricoh IT partner

Tänker du ibland att ditt jobb är "ok" och att du saknar det där lilla extra? Arbetsuppgifter är oftast likadana som nätverkstekniker men samhörigheten och teamkänslan är något som skapas av människorna runtom. På Ricoh IT partner är DU viktig. Du får alla möjligheter i världen att utvecklas bara du själv vill. Att du dessutom har riktigt kul ihop med dina härliga kollegor på jobbet kommer bara att vara ett plus. Så om du haft den där tanken på att byta jo... Visa mer
Tänker du ibland att ditt jobb är "ok" och att du saknar det där lilla extra? Arbetsuppgifter är oftast likadana som nätverkstekniker men samhörigheten och teamkänslan är något som skapas av människorna runtom. På Ricoh IT partner är DU viktig. Du får alla möjligheter i världen att utvecklas bara du själv vill. Att du dessutom har riktigt kul ihop med dina härliga kollegor på jobbet kommer bara att vara ett plus. Så om du haft den där tanken på att byta jobb så är det nu du ska söka!

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundansvarig IT-konsult på Ricoh kommer du att jobba klientnära med att ta hand om IT-miljön ute hos kunder. Arbetet handlar till stor del om att agera rådgivande och stöttande samt att optimera kundens användning och upplevelse av IT-tjänster. Du har den huvudsakliga kontakten med de kunder som du är ansvarig för och jobbar med systemförvaltning, säkerhet, konfiguration och kundanpassningar ute hos kunden.

ARBETSUPPGIFTER
- Genomföra behovsanalyser, utvecklingsarbeten samt att ge förslag på förändringar av IT-miljön.
- Förbereda och leverera produkter till kunden samt installera, koppla upp och migrera in klienter.
- Hjälpa kunden att utveckla IT-system, att nyttja systemen smartare samt instruera och utbilda kundens personal inom olika program och IT-system vid behov.

Kunderna finns huvudsakligen inom Örebro län, men resor kan även förekomma till andra orter. Arbete sker såväl ute hos kund som på Ricohs huvudkontor på Aspholmen i Örebro. Du kommer att bli en del av ett kompetent team av IT-konsulter som gärna delar med sig av sin kunskap.

VI SÖKER DIG SOM
- Har någon form av IT-utbildning
- 3-5 års arbetslivserfarenhet av liknande jobb
- Talar flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Har B-körkort

Du gillar att jobba med IT-miljön ute hos kunder. Vi ser gärna att du har generalistkompetens inom IT-området samt kompetens inom ett eller flera av följande områden:


* Microsoft 365 suite & cloud security services
* Kommunikationstjänster (SharePoint Online och Teams)
* Active Directory
* Nätverkstjänster
* Virtualisering, Storage och Backup (VMware vSphere, Veeam)


För att passa in hos Ricoh It Partner bör du vara:


* Relationsskapande
* Problemlösande
* Kommunikativ
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Enligt Överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Ricoh IT partner Visa mindre

Hälsa- Miljö- Säkerhets- och Kvalitetsansvarig ansvarig till SSE

Vill du arbeta i ett företag inom sprängindustrin med spännande kunder? Har du arbetat som Hälsa- Miljö- Säkerhets- och Kvalitetsansvarig tidigare så passar det här dig perfekt! Vi söker dig som trivs i rollen där du är oerhört viktig och där du kommer vara en nyckelperson för företagets framtida utveckling. Trivs du med att ha ett brett arbete som berör hela bolaget så är det precis dig vi söker! OM TJÄNSTEN SSE-gruppen är en industrigrupp som är verksa... Visa mer
Vill du arbeta i ett företag inom sprängindustrin med spännande kunder? Har du arbetat som Hälsa- Miljö- Säkerhets- och Kvalitetsansvarig tidigare så passar det här dig perfekt! Vi söker dig som trivs i rollen där du är oerhört viktig och där du kommer vara en nyckelperson för företagets framtida utveckling. Trivs du med att ha ett brett arbete som berör hela bolaget så är det precis dig vi söker!

OM TJÄNSTEN
SSE-gruppen är en industrigrupp som är verksam inom tillverkning och distribution av produkter och tjänster av civila sprängämnen och finkemikalier. Arbetet innebär att du kommer att ansvara för allt inom Hälsa, Miljö, Säkerhet och Kvalitet för hela bolaget. Detta jobb är för dig som trivs i en bred roll där ingen dag är den andra lik. Ett affärskritiskt jobb där du hjälper kunder att skapa tillstånd och har en rådgivande funktion både i bolaget och till kunder. Därför är det viktigt för oss att du som söker har rätt arbetslivserfarenhet och utbildning i bagaget.

Ansvar och befogenheter:


* Att alltid agera enligt SSE gruppens generella riktlinjer.
* Att implementera, vidmakthålla och kontrollera efterlevnad av myndighetskrav samt bolagsspecifika tillstånd, regler, rutiner och krav i verksamheten.
* Positionen som HMSK-ansvarig är direktrapporterande till SSE Sveriges VD i organisationen.


ARBETSUPPGIFTER
- Underhålla samt vidareutveckla företagets certifieringar inom ISO och ansvara för aktiviteter rörande detta, nationellt och internationellt.
- Underhålla samt vidareutveckla företagets kvalitets- och säkerhetsledningssystem, och drift av alla processer som hör till.
- Handha de tillstånd som företaget har, vad gäller uppfyllande, förnyelse, förändringar, ansökningar osv.
- Att delta som projektstöd ur en HMSK synpunkt för investeringsprojekt i verksamheten. Ska även kunna ta rollen som drivande i projekt rörande HMSK.
- Vara kontaktperson mot myndigheter och ansvara för tillsyn för verksamheterna i Sverige.
- Sköta bolagets hantering av de CE märkta produkterna som tillverkas.
- Vid behov hantera internationella projekt kopplat till HMSK.
- Återkommande rapportering inom gruppen.
- Kontrollera samt planera utbildnings- och hälsokontrollsbehov för all anställd personal hos SSE Sverige, inklusive sig själv, kopplat till lagar, regler samt föreskrifter gällande HMSK och den branschföretaget tillhör.

VI SÖKER DIG SOM
Har mycket goda kunskaper i Office paketet samt vana av administrativt arbete, myndighetskontakter, dokumentation, osv. Har du arbetat i en liknande roll så är det definitivt till din fördel.

Krav för tjänsten:


* Du har en kandidatexamen inom ett teknikområde, kurser och ublidningar inom HMSK alternativt mångårig arbetslivserfarenhet inom HMSK.
* Du har minst 3 års erfarenhet av HMSK arbete.
* Du har en kandidatexamen eller motsvarande inom HMSK.
* Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska
* Du har B-körkort


Kompetenser som vi söker för denna tjänst är:


* Hög personlig mognad
* God samarbetsförmåga
* Strukturerad
* Noggrann
* Ansvarstagande


#

Övrig information


* Start: Enligt Överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gyttorp, Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Sedan starten för 127 år sedan har företaget utvecklats från en regional tillverkare av civila sprängämnen till en diversifierad internationell koncern. 600 anställda i 9 länder är engagerade med sitt kunnande och erfarenhet för att stödja kunder som finns i olika länder runt om i världen. SSE-gruppen är en privatägd oberoende grupp med huvudkontor i Brig, en stad belägen i hjärtat av de schweiziska Alperna. History | SSE Group (sse-group.com) Visa mindre

Administratör till Linde energi

Nu finns chans att ta dig an uppdraget som administratör hos Linde energi! Här blir du en del av ett familjärt team i en organisation som vill vara ett elbolag i framkant när det kommer till hållbarhet. Vi jobbar med löpande urval, så sök redan idag! OM TJÄNSTEN Linde energi arbetar med sol – och vattenkraft och producerar 100 % förnybar el. I din roll som administratör kommer du att tillhöra ett team på sex personer där alla har varierande arbetsuppgif... Visa mer
Nu finns chans att ta dig an uppdraget som administratör hos Linde energi! Här blir du en del av ett familjärt team i en organisation som vill vara ett elbolag i framkant när det kommer till hållbarhet. Vi jobbar med löpande urval, så sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Linde energi arbetar med sol – och vattenkraft och producerar 100 % förnybar el. I din roll som administratör kommer du att tillhöra ett team på sex personer där alla har varierande arbetsuppgifter. Ditt ansvar blir att ge service både externt och internt. Du kommer att kommunicera med både kunder och kollegor via såväl ärendehanteringssystem som telefon och mail. För Linde energi är säkerhet och miljö högt prioriterat. De ser sig som ”det lilla, lokala elbolaget” som satsar på ny teknik och minskad miljöpåverkan. De beskriver de anställdas trivsel på arbetet som sin stora framgångsfaktor och har högst ”nöjdmedarbetarindex” i Sverige bland jämförda energibolag.

Du erbjuds


* En dedikerad konsultchef och karriärspartner på Academic Work
* En plats i ett familjärt och socialt team
* En roll i ett elbolag som arbetar för hållbar energiförsörjning


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ansvar för ärende – och orderhantering i datasystem
- Ansvar för intern dialog i organisationen gällande ärenden, ordrar och förfrågningar
- Serviceinriktat arbete gentemot företagets kunder
- Att verka som länken mellan företaget och kunderna i pågående uppdrag

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avklarad gymnasieutbildning
- Har ett tekniskt intresse
- Har datorvana
- Har B-körkort
- Kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande är om du


* Har erfarenhet av administrativt arbete
* Har erfarenhet av att arbeta med el
* Har arbetat i systemen Föranmälan eller DigPro


Som person är du


* Serviceinriktad
* Strukturerad
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Lindesberg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om Linde Energi och hur det är att arbeta där på denna länk https://www.lindeenergi.se/ovrigt/omoss/jobbahososs.4.3f92e550166bf6eb43d8e74.html Visa mindre

Telefonist till Lindesbergs Kommun

Vi söker nu en student som vill bli en del av ett erfaret team som brinner för att ge förstklassig service. Är du utåtriktad, lyhörd och tycker om problemlösning så är detta jobbet för dig! Tjänsten är på deltid under terminerna. Välkommen in med din ansökan idag då vi går igenom urvalet löpande! OM TJÄNSTEN Som en del av telefonistteamet i Lindesbergs Kommuns växel kommer du att hantera internt och externt inkommande samtal och ha en första kontakt med ... Visa mer
Vi söker nu en student som vill bli en del av ett erfaret team som brinner för att ge förstklassig service. Är du utåtriktad, lyhörd och tycker om problemlösning så är detta jobbet för dig! Tjänsten är på deltid under terminerna. Välkommen in med din ansökan idag då vi går igenom urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
Som en del av telefonistteamet i Lindesbergs Kommuns växel kommer du att hantera internt och externt inkommande samtal och ha en första kontakt med kommunens invånare som ringer in till växeln. Arbetet handlar främst om att förmedla samtal och meddelanden och det är viktigt att du är en god lyssnare och har lätt för att tolka det du hör.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på deltid under terminerna med goda möjligheter till heltid under somrarna.

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer tillexempel att:


* Hantera inkommande samtal
* Förmedla samtal och meddelanden
* Arbeta i katalogsystem vid interna samtal samt assistera vid lokalbokning


I rollen gäller det att vara serviceminded och vid behov kunna hjälpa till med även andra uppgifter så som receptionsarbete där det bl a ingår att ta emot besökare, hänvisa till verksamheter, förmedla kontakt med handläggare, boka bilar, konferensrum, busskort, cyklar och lämna ut nycklar till bokade bilar.

VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande på eftergymnasial nivå, med minst 1,5 år kvar av studierna, registreringsintyg behöver kunna uppvisas
- Har mycket goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska
- Trivs i en administrativ roll med mycket kundkontakt
- Har körkort och tillgång till bil, för att kunna komma in till jobbet på ett smidigt sätt med kort varsel

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av arbete inom kundtjänst eller växel
* Pratar fler språk än svenska och engelska
* Har arbetat i telefonistapplikationen Mitel InAttend


Som person kan du prioritera, organisera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och tar hänsyn till dessa. Det är viktigt att du kan agera effektivt även när förutsättningarna förändras och kan anpassa dig till nya omständigheter. Du har en god samarbetsförmåga och arbetar bra med andra människor, du agerar lyhört och kommunicerar för att lösa eventuella konflikter på ett konstruktivt sätt.

#

I din ansökan vill vi även att du motiverar varför just denna tjänst intresserar dig!

Övrig information:


* Omfattning: Deltid under terminerna, 1 pass varannan vecka samt vid behov. Möjlighet till heltid i sommar
* Arbetstider: Mellan 07.30-16.30, kortare pass kan förekomma
* Start: Omgående
* Placering: Kommunhuset i Lindesberg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Lindesbergs Kommuns önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Lindesbergs Kommun här! Visa mindre

Kundansvarig nätverkstekniker till Ricoh IT partner

Tänker du ibland att ditt jobb är "ok" och att du saknar det där lilla extra? Arbetsuppgifter är oftast likadana som nätverkstekniker men samhörigheten och teamkänslan är något som skapas av människorna runtom. På Ricoh IT partner är DU viktig. Du får alla möjligheter i världen att utvecklas bara du själv vill. Att du dessutom har riktigt kul ihop med dina härliga kollegor på jobbet kommer bara att vara ett plus. Så om du haft den där tanken på att byta jo... Visa mer
Tänker du ibland att ditt jobb är "ok" och att du saknar det där lilla extra? Arbetsuppgifter är oftast likadana som nätverkstekniker men samhörigheten och teamkänslan är något som skapas av människorna runtom. På Ricoh IT partner är DU viktig. Du får alla möjligheter i världen att utvecklas bara du själv vill. Att du dessutom har riktigt kul ihop med dina härliga kollegor på jobbet kommer bara att vara ett plus. Så om du haft den där tanken på att byta jobb så är det nu du ska söka!

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundansvarig IT-konsult på Ricoh kommer du att jobba klientnära med att ta hand om IT-miljön ute hos kunder. Arbetet handlar till stor del om att agera rådgivande och stöttande samt att optimera kundens användning och upplevelse av IT-tjänster. Du har den huvudsakliga kontakten med de kunder som du är ansvarig för och jobbar med systemförvaltning, säkerhet, konfiguration och kundanpassningar ute hos kunden.

ARBETSUPPGIFTER
- Genomföra behovsanalyser, utvecklingsarbeten samt att ge förslag på förändringar av IT-miljön.
- Förbereda och leverera produkter till kunden samt installera, koppla upp och migrera in klienter.
- Hjälpa kunden att utveckla IT-system, att nyttja systemen smartare samt instruera och utbilda kundens personal inom olika program och IT-system vid behov.

Kunderna finns huvudsakligen inom Örebro län, men resor kan även förekomma till andra orter. Arbete sker såväl ute hos kund som på Ricohs huvudkontor på Aspholmen i Örebro. Du kommer att bli en del av ett kompetent team av IT-konsulter som gärna delar med sig av sin kunskap.

VI SÖKER DIG SOM
- Har någon form av IT-utbildning
- 3-5 års arbetslivserfarenhet av liknande jobb
- Talar flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Har B-körkort

Du gillar att jobba med IT-miljön ute hos kunder. Vi ser gärna att du har generalistkompetens inom IT-området samt kompetens inom ett eller flera av följande områden:


* Microsoft 365 suite & cloud security services
* Kommunikationstjänster (SharePoint Online och Teams)
* Active Directory
* Nätverkstjänster
* Virtualisering, Storage och Backup (VMware vSphere, Veeam)


För att passa in hos Ricoh It Partner bör du vara:


* Relationsskapande
* Problemlösande
* Kommunikativ
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Enligt Överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Örebro


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Ricoh IT partner Visa mindre

Provningsingenjörer sökes till Saab Bofors Test Center

Ansök    Sep 7    Academic Work Sweden AB    Systemtestare
Vill du vara med och bidra till en säkrare omvärld? Gillar du att arbeta praktiskt? Trivs du ute i friska luften? Då kanske du är den person vi söker! OM TJÄNSTEN Saab Bofors Test Center utför provning för nationella och internationella kunders räkning med tyngdpunkt inom försvarsindustrin. Hit kan kunder komma på kort varsel och utföra mätningar med stor precision. Avdelningen är indelad i tre grupperingar: Provningsingenjörer, fotografer samt miljötåli... Visa mer
Vill du vara med och bidra till en säkrare omvärld? Gillar du att arbeta praktiskt? Trivs du ute i friska luften? Då kanske du är den person vi söker!

OM TJÄNSTEN
Saab Bofors Test Center utför provning för nationella och internationella kunders räkning med tyngdpunkt inom försvarsindustrin. Hit kan kunder komma på kort varsel och utföra mätningar med stor precision. Avdelningen är indelad i tre grupperingar: Provningsingenjörer, fotografer samt miljötålighetsingenjörer. Här välkomnas du till ett team på 20 personer som består av såväl juniora som seniora medarbetare i varierad ålder.

ARBETSUPPGIFTER
Som provningsingenjör kommer du att ingå i olika projekt och arbeta med mätningar i fält cirka tre dagar i veckan. Arbetet innefattar registrering av fysikaliska storheter under provning, t.ex. inner- och ytterballistiska mätningar. Resterande tid befinner du dig allt som oftast på kontoret där du förbereder kommande mätningar samt analyserar data ifrån tidigare mätningar.

Du kommer till exempel att:


* Sätta upp relevant mätapparatur på testplatsen
* Utveckla provningsutrustning och provningsmetoder
* Agera tekniskt stöd i kundkontakter, vilka ofta är konstruktörer eller projektledare inom militär eller civil industri


Din första tid kommer bestå av en introduktion där du får se och lära för att därefter succesivt ges mer ansvar. Det finns även möjlighet att vidareutvecklas inom en rad olika teknikområden för dig som är framåt och ambitiös – antingen genom kompetensöverföring ifrån erfarna kollegor eller genom interna/externa utbildningar.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Saab Bofors Test Center.

VI SÖKER DIG SOM
- Högskoleingenjörsexamen inom något av områdena maskiningenjör, automationsingenjör, dataingenjör, teknisk fysik eller elektronik alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- B-körkort då kortare resor görs mellan de olika provningsplatserna, bil att nyttja i tjänsten finns att tillgå
- God svenska och engelska i tal och skrift då båda språken används i interna och externa samarbeten
- Försvarsindustrin ställer höga krav på säkerhet vilket innebär att du endast kan ha svenskt medborgarskap
- Praktisk fallenhet då arbetet innefattar montering etc. Du bör inte vara främmande för att hoppa i ett blåställ eller regnrock då merparten av arbetet bedrivs ute i fält

Meriterande


* Erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter på provningsavdelning
* Kunskap eller intresse inom programmering, framförallt i C#. Detta då du har möjlighet att bli ansvarig för företagets befintliga datainsamlingssystem samt titta på framtidens ersättande system


Som person är du


* Personlig mognad
* Samarbetsförmåga
* Flexibel
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Karlskoga


Saab Bofors Test Center AB lyder under lagen om brandfarliga och explosiva varor (LBE) vilket innebär att vi är ålagda att utföra lämplighetskontroll via MSB och polismyndigheten innan anställning.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Saab Bofors Test Center. Visa mindre

Controller till Meritor

Ansök    Maj 5    Academic Work Sweden AB    Controller
Har du arbetat några år inom redovisning eller som controller och är redo för nästa kliv i karriären? Hos Meritor får du möjlighet att utvecklas och utmanas inom finansiell analys i en produktionsnära miljö på ett internationellt bolag. Här kommer du självständigt arbeta med ekonomisk analys, rapportering och uppföljning i nära samarbete med produktion. Vi arbetar med löpnade urval, skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Vi söker nu en Financial a... Visa mer
Har du arbetat några år inom redovisning eller som controller och är redo för nästa kliv i karriären? Hos Meritor får du möjlighet att utvecklas och utmanas inom finansiell analys i en produktionsnära miljö på ett internationellt bolag. Här kommer du självständigt arbeta med ekonomisk analys, rapportering och uppföljning i nära samarbete med produktion. Vi arbetar med löpnade urval, skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en Financial analyst till Meritor i Lindesberg. Här välkomnas du till ett stort industribolag med internationell anknytning med över 6000 anställda globalt, varav 1000 anställda i Lindesberg. Meritor har ett 30 tal produktionsenheter och Lindesbergsfabriken är den största enheten, både avseende omsättning och antal anställda.

Du kommer att tillhöra ekonomiavdelningen där ni tillsammans kommer utgöra ett team om fyra kollegor. Här är samarbetet och prestigelösheten hög, där man i teamet utöver sina egna ansvarsområden samarbetar och hjälper varandra. Du kommer kontinuerligt växa in i större ansvar med stöd från den seniora kompetensen.

Du erbjuds


* Möjlighet att utvecklas i rollen som financial analyst
* Karriärmöjligheter på sikt inom bolaget
* Möjlighet att få arbeta på ett stort industriföretag med internationell anknytning
* Tillgång till gym på arbetsplatsen


Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Meritor.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Financial analyst hos Meritor kommer du att arbeta med ekonomisk analys, rapportering och uppföljning i nära kontakt med produktionen. Här arbetar man i en dynamisk miljö där du kommer att kastas in i olika projekt och arbeta enligt klyschan "många bollar i luften".

I rollen kommer du bland annat arbeta med:


* Prognosarbete
* Interna kontroller av processer och rutiner
* Bistå i bokslut
* Budgetering
* Kostnadsuppföljningar
* Stötta ekonomichefen med exempelvis bokslut och olika finansiella rapporter och kalkyler
* Stötta upp i delar av redovisningsarbete, exempelvis kontoavstämningar


VI SÖKER DIG SOM
- Har en examen inom företagsekonomi eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig
- Har 1-2 års erfarenhet av redovisning eller controlling
- Har mycket goda kunskaper i excel där du är bekant med dem vanligaste formlerna och analysverktygen
- Har god vana av att arbeta i komplexa affärssystem
- Har erfarenhet av analysarbete i någon form
- Har ett kritiskt tänkande
- Har goda kunskaper i svenska och engelska

Som person är du:


* Samarbetsvillig
* Initiativtagande
* Ansvarstagande
* Självgående


I denna process kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper

Det är meriterande om du har erfarenhet av tillverkande industri

Övrig information


* Start: Omgående eller enligt överkommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Lindesberg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Meritor är en ledande global leverantör av drivlinor till tung fordonsindustri. I Lindesberg produceras fram- och bakaxlar till bussar och lastbilar. Dessutom produceras komponenter såsom växlar, drevsatser, diffhjul och planetväxeldetaljer. Meritor har idag ca 10 000 anställda över hela världen med huvudkontoret i USA (Troy, Michigan). Meritor har ett 30 tal produktionsenheter och Lindesbergsfabriken är den största enheten, både avseende omsättning och antal anställda. Visa mindre

Orica söker en lösningsorienterad Applikationsspecialist!

Är du en teknisk kunnig lagspelare, med ett brinnande intresse för IT, som vill få möjligheten att vidareutveckla din karriär hos ett multinationellt företag? Vi letar efter en applikationsspecialist för Oricas räkning. Läs vidare och sök redan idag! OM TJÄNSTEN Orica är en av världens ledande leverantörer av gruv- och infrastrukturlösningar och tillverkar sprängämnen till organisationer utan militära anknytningar, exempelvis gruvindustrier. Orica erbjud... Visa mer
Är du en teknisk kunnig lagspelare, med ett brinnande intresse för IT, som vill få möjligheten att vidareutveckla din karriär hos ett multinationellt företag? Vi letar efter en applikationsspecialist för Oricas räkning. Läs vidare och sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Orica är en av världens ledande leverantörer av gruv- och infrastrukturlösningar och tillverkar sprängämnen till organisationer utan militära anknytningar, exempelvis gruvindustrier. Orica erbjuder sina kunder i gruv- och anläggningsindustrin ett komplett utbud av sprängämnen och tändmedel.

I rollen som applikationsspecialist hos Orica kommer du att arbeta produktionsnära, både självständigt och tillsammans med andra IT-team som exempelvis server-team och network-team. Ingen dag är den andra riktigt lik då du arbetar utefter de arbetsuppgifter som blir givna under dagen. Tjänsten ingår i en global supportfunktion så det kan variera mycket i vad arbetsuppgifterna är på en dag. Fokusområde för rollen är EMEA (Europa, mellanöstern och Afrika). Vi söker dig som är flexibel, lösningsorienterad och service-minded.

ARBETSUPPGIFTER
- Felsökning och lösning av komplexa IT-system
- IT och applikations-support
- IT-design
- IT-styrning

VI SÖKER DIG SOM
- Har en högskoleexamen i en IT-relaterad disciplin
- Har minst ett års erfarenhet av en IT-roll, exempelvis som utvecklare
- Behärskar både det svenska och engelska språket mycket väl i både tal och skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har god kunskap inom Microsoft och -databaser

Meriterande:


* Arbetat med applikationer tidigare
* Ytterliggare språkkunskap inom EMEA-regionen (Europa, Mellanöstern och Afrika)


Som person är du:


* Strukturerad
* Problemlösande
* Självgående
* Har god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: Omgående/enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gyttorp


Viss möjlighet till att arbeta hemifrån enligt överenskommelse finns och när arbetsuppgifterna tillåter, men vi ser gärna att majoriteten av arbetstiden spenderas i Gyttorp. Det kan förekomma resor till andra länder inom ansvarsområdet.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Visa mindre

Provningsingenjörer sökes till Saab Bofors Test Center

Ansök    Jul 7    Academic Work Sweden AB    Systemtestare
Vill du vara med och bidra till en säkrare omvärld? Gillar du att arbeta praktiskt? Trivs du ute i friska luften? Då kanske du är den person vi söker! OM TJÄNSTEN Saab Bofors Test Center utför provning för nationella och internationella kunders räkning med tyngdpunkt inom försvarsindustrin. Hit kan kunder komma på kort varsel och utföra mätningar med stor precision. Avdelningen är indelad i tre grupperingar: Provningsingenjörer, fotografer samt miljötåli... Visa mer
Vill du vara med och bidra till en säkrare omvärld? Gillar du att arbeta praktiskt? Trivs du ute i friska luften? Då kanske du är den person vi söker!

OM TJÄNSTEN
Saab Bofors Test Center utför provning för nationella och internationella kunders räkning med tyngdpunkt inom försvarsindustrin. Hit kan kunder komma på kort varsel och utföra mätningar med stor precision. Avdelningen är indelad i tre grupperingar: Provningsingenjörer, fotografer samt miljötålighetsingenjörer. Här välkomnas du till ett team på 20 personer som består av såväl juniora som seniora medarbetare i varierad ålder.

ARBETSUPPGIFTER
Som provningsingenjör kommer du att ingå i olika projekt och arbeta med mätningar i fält cirka tre dagar i veckan. Arbetet innefattar registrering av fysikaliska storheter under provning, t.ex. inner- och ytterballistiska mätningar. Resterande tid befinner du dig allt som oftast på kontoret där du förbereder kommande mätningar samt analyserar data ifrån tidigare mätningar.

Du kommer till exempel att:


* Sätta upp relevant mätapparatur på testplatsen
* Utveckla provningsutrustning och provningsmetoder
* Agera tekniskt stöd i kundkontakter, vilka ofta är konstruktörer eller projektledare inom militär eller civil industri


Din första tid kommer bestå av en introduktion där du får se och lära för att därefter succesivt ges mer ansvar. Det finns även möjlighet att vidareutvecklas inom en rad olika teknikområden för dig som är framåt och ambitiös – antingen genom kompetensöverföring ifrån erfarna kollegor eller genom interna/externa utbildningar.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Saab Bofors Test Center.

VI SÖKER DIG SOM
- Högskoleingenjörsexamen inom något av områdena maskiningenjör, automationsingenjör, dataingenjör, teknisk fysik eller elektronik alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- B-körkort då kortare resor görs mellan de olika provningsplatserna, bil att nyttja i tjänsten finns att tillgå
- God svenska och engelska i tal och skrift då båda språken används i interna och externa samarbeten
- Försvarsindustrin ställer höga krav på säkerhet vilket innebär att du endast kan ha svenskt medborgarskap
- Praktisk fallenhet då arbetet innefattar montering etc. Du bör inte vara främmande för att hoppa i ett blåställ eller regnrock då merparten av arbetet bedrivs ute i fält

Meriterande


* Erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter på provningsavdelning
* Kunskap eller intresse inom programmering, framförallt i C#. Detta då du har möjlighet att bli ansvarig för företagets befintliga datainsamlingssystem samt titta på framtidens ersättande system


Som person är du


* Personlig mognad
* Samarbetsförmåga
* Flexibel
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Karlskoga


Saab Bofors Test Center AB lyder under lagen om brandfarliga och explosiva varor (LBE) vilket innebär att vi är ålagda att utföra lämplighetskontroll via MSB och polismyndigheten innan anställning.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Saab Bofors Test Center. Visa mindre

Junior utvecklare till Followit i Lindesberg

Är du utbildad inom IT och har något/några års erfarenhet inom front- eller backendutveckling med ambitionen att i framtiden gå mer mot fullstack? Nu söker vi en ny kollega till Followit i Lindesberg för ett långsiktigt uppdrag. Här kommer du till ett familjärt företag med goda möjligheter att utvecklas och bredda dig i din yrkesroll. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN Followit AB är en av de ledande aktörerna inom mobil och satellitpositionering ... Visa mer
Är du utbildad inom IT och har något/några års erfarenhet inom front- eller backendutveckling med ambitionen att i framtiden gå mer mot fullstack? Nu söker vi en ny kollega till Followit i Lindesberg för ett långsiktigt uppdrag. Här kommer du till ett familjärt företag med goda möjligheter att utvecklas och bredda dig i din yrkesroll. Välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Followit AB är en av de ledande aktörerna inom mobil och satellitpositionering av djur, fordon, transporter, människor och egendom. Produkterna och tjänsterna används främst av viltforskare, transport- och säkerhetsbranschen, för boskap och jakt, och av privatpersoner för övervakning av värdefull egendom. För att stötta upp det befintliga teamet på kontoret i Lindesberg söker vi nu en front- eller backendutvecklare som vill utvecklas och i framtiden gå mot fullstackutvecklare. Under intoduktionen kommer du att arbeta nära dina kollegor och det du inte kan sedan tidigare får du möjlighet att utvecklas inom på plats.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I tjänsten kommer du att arbeta brett med produkter och gränssnitt till Followits kunder samt med interna system och plattformar. Du kommer i kontakt med allt från servrar och databaser till appar och webbportaler, och här finns goda möjligheter att lära och utvecklas både front- och backend, beroende på vad du har för erfarenhet sedan tidigare. Det finns gott om projekt och i framtiden är ambitionen att gå över till modernare ramverk och utvecklingsverktyg, ett projekt som de gärna ser att du är med och driver i kombination med underhåll av befintliga system.

På Followit används ett agilt utvecklingssätt med veckosprintar. Vilka projekt som är prioritet kan växla från vecka till vecka och man har stor möjlighet att påverka sitt eget arbete och de lösningar som tas fram. Det är korta beslutsvägar och nära till både kollegor, kunder och de vilda djuren på savannen.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en högskole- eller universitetsutbildning inom IT, exempelvis system-eller datavetenskap samt något års erfarenhet av front- eller backendutveckling


* Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift då båda språken används i det dagliga arbetet
* Har erfarenhet av Microsofts utvecklingsmiljö (Asp.Net Web Forms) samt relationsdatabaser (My eller Microsoft )


Då du i tjänsten kommer arbeta både front- och backend är det även meriterande med kunskap inom exempelvis: React Native, Node.js, Firebase, PHP, Windows server & IIS, Git eller Linux.

Som person är du:


* Initiativtagande
* Självgående
* Kommunikativ
* Problemlösande


Övrig information


* Start: Omgående, enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Lindesberg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Followits önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Followit AB är Sveriges ledande specialist inom mobil och satellitpositionering av djur, fordon, transporter, människor och egendom. Företaget grundades 2000 och efter förvärvet av de två företagen TVP Positioning AB och Reperto AB fusionerades bolaget till Followit AB. Visa mindre

HR-generalist till Samhällsbyggnad Bergslagen

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta brett med HR? Nu söker vi dig som trivs i en roll med mycket fart och fläkt och där den ena dagen inte är den andra lik. Här kommer du arbeta i en operativ roll med stöd till chefer samt med breda personaladministrativa arbetsuppgifter. Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Samhällsbyggnadsförbundet Bergslagen är ett tekniskt kommunalförbund som arbetar inom områdena Gata/... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta brett med HR? Nu söker vi dig som trivs i en roll med mycket fart och fläkt och där den ena dagen inte är den andra lik. Här kommer du arbeta i en operativ roll med stöd till chefer samt med breda personaladministrativa arbetsuppgifter. Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Samhällsbyggnadsförbundet Bergslagen är ett tekniskt kommunalförbund som arbetar inom områdena Gata/Trafik, Park/Skog/Naturvård, Idrott, Lokalvård, Vatten och avlopp samt Återvinning. Förbundet är ett samarbete mellan Hällefors, Lindesberg, Ljusnarsberg och Nora kommuner och grundades 2003 och består idag av cirka 220 anställda varav 20 chefer.

Här kommer du att tillhöra ett litet HR-team bestående av dig och HR-chefen. Du blir en central del i HR-arbetet och kommer att arbeta både djupt och brett där din arbetsdag varierar och där du hela tiden kommer att växla mellan arbetsuppgifter. Vi söker därför dig som trivs i en vardag som inte alltid blir som planerat och där du måste kastas in i olika ärenden.

Uppdraget är ett vikariat ungefär mellan mars och december 2022.

Du erbjuds:


* En omväxlande roll där du kommer att arbeta mycket brett inom HR
* Möjlighet till att delvis arbeta hemifrån


ARBETSUPPGIFTER
Rollen som HR-generalist hos Samhällsbyggnad bergslagen är bred och du kommer arbeta med de flesta HR-frågor som kan förekomma på en HR-avdelning. Exempel på arbetsuppgifter:


* Chefsstöd och vissa medarbetarkontakter
* Samordna samverkansmöten med fackliga parter
* Skriva och publicera nyhetsbrev samt uppdatera intranätet
* Systemadministration
* Anställningsadministration
* Avtalstolkning av kollektivavtal
* Agera bollplank till chefer vid rekrytering, bland annat annonsskrivning och systemadministration
* Löneadministration


VI SÖKER DIG SOM
* Har en akademisk utbildning inom HR/personalområdet eller som har kvalifikationer som bedöms likvärdiga.
* Har minst ett års tidigare erfarenhet av en liknande tjänst där du har arbetat brett med HR
* För att lyckas i rollen ser vi att du har kunskap och erfarenhet av arbetsrätt, arbetsmiljö, rekrytering, rehab och samverkan.
* Mycket goda kunskaper i det svenska språket, både tal & skrift. I rollen ingår bland annat skrivande av nyhetsbrev

Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete i en offentlig organisation/sektor.

Som person är du:


* Självgående, detta då ni kommer vara ett litet HR-team och kommer kräva eget driv
* Orädd när det kommer till att prova på nytt och kasta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter
* Initiativtagande
* Bra på att samarbeta


Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Övrig information


* Start: Ungefär Mars 2022 – December 2022
* Omfattning: Heltid vikariat mars-november/december
* Placeringsort: Lindesberg Visa mindre

Telefonist till Lindesbergs Kommun

Vi söker nu en student som vill bli en del av ett erfaret team som brinner för att ge förstklassig service. Är du utåtriktad, lyhörd och tycker om problemlösning så är detta jobbet för dig! Tjänsten är på deltid under terminerna. Välkommen in med din ansökan idag då vi går igenom urvalet löpande! OM TJÄNSTEN Som en del av telefonistteamet i Lindesbergs Kommuns växel kommer du att hantera internt och externt inkommande samtal och ha en första kontakt med ... Visa mer
Vi söker nu en student som vill bli en del av ett erfaret team som brinner för att ge förstklassig service. Är du utåtriktad, lyhörd och tycker om problemlösning så är detta jobbet för dig! Tjänsten är på deltid under terminerna. Välkommen in med din ansökan idag då vi går igenom urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
Som en del av telefonistteamet i Lindesbergs Kommuns växel kommer du att hantera internt och externt inkommande samtal och ha en första kontakt med kommunens invånare som ringer in till växeln. Arbetet handlar främst om att förmedla samtal och meddelanden och det är viktigt att du är en god lyssnare och har lätt för att tolka det du hör.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på deltid under terminerna med goda möjligheter till heltid under somrarna.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer tillexempel att:


* Hantera inkommande samtal
* Förmedla samtal och meddelanden
* Arbeta i katalogsystem vid interna samtal samt assistera vid lokalbokning


I rollen gäller det att vara serviceminded och vid behov kunna hjälpa till med även andra uppgifter så som receptionsarbete där det bl a ingår att ta emot besökare, hänvisa till verksamheter, förmedla kontakt med handläggare, boka bilar, konferensrum, busskort, cyklar och lämna ut nycklar till bokade bilar.

VI SÖKER DIG SOM
* Är studerande på eftergymnasial nivå, med minst 1,5 år kvar av studierna
* Har mycket goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska
* Trivs i en administrativ roll med mycket kundkontakt
* Har körkort och tillgång till bil, för att kunna komma in till jobbet på ett smidigt sätt med kort varsel

Det är meriterande om du:
* Har erfarenhet av arbete inom kundtjänst eller växel
* Pratar fler språk än svenska och engelska
* Har arbetat i telefonistapplikationen Mitel InAttend

Som person kan du prioritera, organisera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och tar hänsyn till dessa. Det är viktigt att du kan agera effektivt även när förutsättningarna förändras och kan anpassa dig till nya omständigheter. Du har en god samarbetsförmåga och arbetar bra med andra människor, du agerar lyhört och kommunicerar för att lösa eventuella konflikter på ett konstruktivt sätt.

ÖVRIG INFORMATION


* Omfattning: Deltid under terminerna, 1 pass varannan vecka samt vid behov. Möjlighet till heltid i sommar
* Arbetstider: Mellan 07.30-16.30, kortare pass kan förekomma
* Start: Omgående
* Placering: Kommunhuset i Lindesberg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Lindesbergs kommuns önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

I din ansökan vill vi även att du motiverar varför just denna tjänst intresserar dig!

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Lindesbergs Kommun här Visa mindre

Telefonist till Lindesbergs Kommun

Vi söker nu en student som vill bli en del av ett erfaret team som brinner för att ge förstklassig service. Är du utåtriktad, lyhörd och tycker om problemlösning så är detta ett jobb för dig! Välkommen in med din ansökan idag då vi går igenom urvalet löpande! OM TJÄNSTEN Som en del av telefonistteamet i Lindesbergs Kommuns växel kommer du att hantera internt och externt inkommande samtal och ha en första kontakt med kommunens invånare som ringer in till ... Visa mer
Vi söker nu en student som vill bli en del av ett erfaret team som brinner för att ge förstklassig service. Är du utåtriktad, lyhörd och tycker om problemlösning så är detta ett jobb för dig! Välkommen in med din ansökan idag då vi går igenom urvalet löpande!

OM TJÄNSTEN
Som en del av telefonistteamet i Lindesbergs Kommuns växel kommer du att hantera internt och externt inkommande samtal och ha en första kontakt med kommunens invånare som ringer in till växeln. Arbetet handlar främst om att förmedla samtal och meddelanden och det är viktigt att du är en god lyssnare och har lätt för att tolka det du hör.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget kommer att vara på deltid och det finns ett långsiktigt behov hos kund med stor möjlighet till att arbeta mer än 1-2 pass/vecka under sommar och annan ledighet.

ARBETSUPPGIFTER
Du kommer tillexempel att:


* Hantera inkommande samtal
* Förmedla samtal och meddelanden
* Arbeta i katalogsystem vid interna samtal samt assistera vid lokalbokning


I rollen gäller det att vara serviceminded och vid behov kunna hjälpa till med även andra uppgifter så som receptionsarbete där det bl a ingår att ta emot besökare, hänvisa till verksamheter, förmedla kontakt med handläggare, boka bilar, konferensrum, busskort, cyklar och lämna ut nycklar till bokade bilar.

VI SÖKER DIG SOM
* Är studerande på eftergymnasial nivå, med minst 1,5 år kvar av studierna
* Har mycket goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska
* Trivs i en administrativ roll med mycket kundkontakt

Det är meriterande om du:
* Har erfarenhet av arbete inom kundtjänst eller växel
* Pratar fler språk än svenska och engelska
* Har arbetat i telefonistapplikationen Mitel InAttend

Som person kan du prioritera, organisera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är uppmärksam på detaljer i arbetet och tar hänsyn till dessa. Det är viktigt att du kan agera effektivt även när förutsättningarna förändras och kan anpassa dig till nya omständigheter. Du har en god samarbetsförmåga och arbetar bra med andra människor, du agerar lyhört och kommunicerar för att lösa eventuella konflikter på ett konstruktivt sätt.

ÖVRIG INFORMATION


* Omfattning: Deltid, 1-2 dagar i veckan, med större behov under semester och annan ledighet
* Arbetstider: Mellan 07.30-16.30, kortare pass kan förekomma
* Start: 17 augusti med tre veckors upplärning på heltid.
* Placering: Lindesberg
* Vikariat fram till den 31/1-2021
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic Work.
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected] under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN

När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Lindesbergs Kommun här Visa mindre